//TAKE MY HEART Assalamualaikum.Haii, serii here :) Welcome to my blog :3 I love you so much SHUKRIE :/. I miss youu :/ I want a NEW LIFE and hope it's better than before.Shukrie is mine, and I hope its will be forever :') Hope we will be long lasting :D I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH :* I'm Yours :DD .
Ya Allah, AKU RINDU DIA :(
Thursday 24 October 2013 @ 04:10 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum ;D Lama kan aku nda update blog? hehe. Rindu pula :3 see my title? Yes, imisshimmuch :'(( ari2x aku nangis sbb kami teda apa2x suda. Ari2x aku TERingat semua kenangan kami :/ time kami gaduh, time kami b'sweets, time kami jalan sama2x, semua la bha :/ nda aku tahan begini. Aku try idup sma inut, yha memang happy. Tapi happy tu sekejap ja bila aku ingat dia balik. Serious, everyday, dia jak di pikiran aku. Nda kan perna lari dia dr ingatan aku ni. Sala aku bha juga sampai kami break. Sabtu lalu aku jalan. Tapi dia nda suru. Awal lagi dia warning JGN TURUN KK. Aku tetap juga turun. Degil sgt kan -,- Then dia tau and direct bawa aku break tgh ari tu. Aku suda ckp aku nemau tapi dia yg mau. So, aku anggap aku SINGLE suda masa tu. Then durang semua ckp dia mencari sma aku -,- aku pun balik2x tanya durang, mana shukri. After that, aku nemau pulang. Aku tau kalau aku pulang confirm2x ja aku jk and buat benda yg bodoh.Tapi yg peliknya, aku tahan nangis. Aku try supaya nda nmpk lemah depan durang semua :'D Tapi last2x, TERkeluar juga airmata aku. Dalam sad2x gtuh, inut ada and kasi happy aku. aku stay panjang sma family crueldeteks<3. Durang ckp shukri nangis sbb aku. Risaukan aku, takut kalau aku apa2x. Hm, malam tu byk benda yg jadi. Biarla itu jd rahsia aku :') then esknya, dia ada bawa couple balik. Couple suda balik. Tapi dia bawa break lagi -,- then situ yg aku nangis berabis. Maybe sbb aku terlampau menahan airmata tu kan. Sekali mengalir juga tu airmata :'( sad gila la aku. Tapi malam tu juga inut bawa aku couple. Aku terima sbb aku sakit hati sma shukri. Now, aku rasa besala sma shukri and inut. Rasa besala sma inut sbb bg dia harapan yg tinggi utk kasi lupa shukri. Rasa besala sma shukri sbb aku sakitkan hati dia and couple sma org lain :'( Bingung aku ber. Tapi aku tetap sabar. Aku tau kalau aku sabar, byk hikmah yg aku dpt. Nmpk lagi post2x shukri sma ayyin :/ Tapi aku diamkan seja even menyakitkan :') aku tau aku bole bertahan. Lgpun aku ada inut yg always kasi happy aku :3 In shaa allah aku try syg inut mcm mana aku syg shukri. Tapi aku nda dptt janji. Sbb aku nda yakin ada org bole ganti shukri di hati aku :3 NDA KAN PERNA ;D Inut baik, dia tau aku masi syg shukri and dia nda mara bila tau aku still simpan picture aku sma shukri ;) baik right? tapi kadang2x bikin panas. HAHA. Aku akan try sedaya upaya utk lupakan shukri, lupakan semua tentang dia, lupakan semua tentang KAMI :') Always tryingg even its hard to me :D aku tau aku bole. If kami ada jodoh, in shaa allah kami getback. Tapi kalau nda, apa bole buat la kan? suda takdir dia bukan jodoh aku ;) Maybe ada org lain yg lebih baik dr dia utk lengkapkan hidup aku nti ;)) Maybe inut ;) dan mungkin juga org lain. Harapan aku mmg tinggi la mau balik sma dia. Tapi aku kena pikir juga perasaan inut mcm mana. Aku rasa mcm inut syg aku suda now. Cuma aku ja yg belum betul2x dapat syg dia. But I'll keep trying ;D nda sala mencuba dgn newlife, dgn org yg baru, dgn suasana yg baru :3 sekurang-kurangnya aku mencuba :)) Tadi petang aku stay ruma yasmin dating sma inut<3 Hm, dia nda mcm shukri. Nda sesweets shukri. Tapi dia try utk kasi happy aku tadi. Baguslaaaa. Even sekejap, aku tetap dpat happy sma dia :') Tapi yg nda bestnya, aku TERingat shukri masa kami dating :'/ Semua yg kmi buat ada kaitan sma aku dgn shukri :( tahan nangis ja aku depan inut tadi. Nda pha la, aku mau try seja ;D Tapi kalau kami getback, alhamdulillah :)))) Okay done, thats all :* hehe. bye!


Older Post

andddd welcomee



Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
.





This template was created by seriiHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.