//TAKE MY HEART Assalamualaikum.Haii, serii here :) Welcome to my blog :3 I love you so much SHUKRIE :/. I miss youu :/ I want a NEW LIFE and hope it's better than before.Shukrie is mine, and I hope its will be forever :') Hope we will be long lasting :D I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH :* I'm Yours :DD .
Gaduh malar. Dugaan :')
Thursday 10 October 2013 @ 04:30 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :) hai? lama suda ber nda update blog. Rinduuuuu :3 haha. Hm, mau story bha ni. Semenjak dua menjak ni malar aku gaduh dgn shukri :/ Semakin mau dekat annivesary kami, makin banyak dugaan dtg :/ Kadang2x mau give up aku dgn perangai dia. But aku try supaya betahan. Aku syg dia and terlalu sygkan dia<3 Minggu lepas aku ada tidur ruma dia. Semua family dia tau suda aku gf dia. Nenek2x dia, org kg dia. Memang aku dikenali sbg 'GF SHUKRI' laa. HAHA. Setiap hari mesti kami p rum nenek dia. Sbb mama dia bejual jus kan. Mau tau, dalam oneday tuh, ntah brapa kali aku minum jus milo :3 haha. Mama dia yg buat. Malar kena sumbat jus aa(y) then makan mangga lagi sma family dia. Makan soto. Byk ber aku makan sana. Memang kenyang la bha. Mama dia tau betul apa favourite aku. Jus milo + nasi and sayap ayam :3 hihi. Best ni bha. Semua pun sporting sana. But yg nda best nya, shukri lgsung nda suru aku jalan2x kluar ruma. Dia nemau nti ada org mengurat aku. Sweets kan? haha. ngekk. Malas aku. Jalan p kedai kejap pun nda bole aa. Memang kena kongkong abis aku sana. Tiap2x hari cek hp aku, aku b'text sma sepa, call sma sepa. Wajib tu -,- Then yg aku rasa paling sweet masa pagi pmr, subject sains and sejarah seja masa tuh. Tiba2x dia suru aku bawa geometri aa(y)
aku; *masuk bilik ambi calculator* then smile depan dia.
dia; tu geometri? syg nda bawa?
aku; ah? buat apa mau bawa? nda juga guna bha. Kan ari ni sains sma sejarah seja -,-
dia; bawa jaa. ada tu guna nti.
aku; nda perna2x la syg blajar sn and sej guna geometri by.
dia; ee, bawa ja bha. guna tu.
aku; *ambi geometri then letak dlm beg* firstime syg guna geometri masa exam sn and sej *mengolok*
dia; hahahahah.
sekali aku tgk dalam dia masa aku buka tu geometri, rupanya dia ada tulis nota<3 haha
#Alfatihah dulu kay. Jawab bagus2x, kalau ada jwpn, jgn lupa kongsi2x. wkawka. Iloveyou. :*
*its your hubby.
Sweets kan? haha. Now, kami nda b'ngam sbb aku jalan tadi. Dia terlalu mengongkong bha :( aku jalan nda bole, dia bole pula. Teda pula aku larang bha. Hari tu mama dia suru tdur ruma lagi 19 aribulan ni. Sbb konvo adik dia. Hm, 3 hari lagi ber kami oneyear :;( tapi mcm nda sampai oh. Ada ja dugaan dtg. Aku pun ndatau mau buat apa. Mau pujuk, tapi hati aku pun tgh sakit skrg ni. Sedih bha. Hm. Tapi nda la right? Mengalah lebih bagus dr aku terus buat relay ni hancur. Lg pun sala aku juga. sokay, aku try. Sadnyaaaaaaaaaaaaaaaa :( k, just all. Thanks read ;D bye!


Older Post | Newer Post

andddd welcomee



Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
.





This template was created by seriiHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.