//TAKE MY HEART Assalamualaikum.Haii, serii here :) Welcome to my blog :3 I love you so much SHUKRIE :/. I miss youu :/ I want a NEW LIFE and hope it's better than before.Shukrie is mine, and I hope its will be forever :') Hope we will be long lasting :D I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH :* I'm Yours :DD .
Sad dengan perangai shukrie :(
Monday 26 August 2013 @ 06:12 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :) now aku sedih :/ sedih sgt dgn perangai shukrie. Hm, maybe sala aku juga. Tapi jangan la buat mtcm neh. Star dr anu bh tuh. Kan dlu aku perna oncrush dgn inut :/ Dia tau. Sbb itu laa kami break dulu and direct dia couple dgn fifie. Tapi dua hari lepas tuh kami jadi scandal :(( and baru2x neh. Aku nda yakin dgn dia sbb dia mtcm ada someone else :/ so, aku simpan numb inut. letak sana PHANTAD<3 then aku lupa delete and dia TERnampak. Direct dia bawa break. Dia ckp dia kecewa la, dia nda sangka la. Semua laa. Dia luah sema aku. Dia mabuk sbb aku. And semua dia ckp dgn aku dr start kami kenal sampai skrg. Yha, aku yg sala. SEMUA SALA AKU! dr mula lagi. Tapi aku suda hukum diri aku sendiri selama jadi scandal dia. Aku tahan dgn dia, aku sabar bila dia maki aku, aku sala kan diri aku even itu sala dia. Tapi sampai skrg dia nda perna paham aku. Mmg aku teda niat mau kasi kecewa dia hari tuh. Dia suru aku lupakan dia. And masa tuh ego aku tinggi. Aku pun mau kasi tggl dia masa tuh </3 but aku text juga balik. Aku mau dia balik. Aku tau aku nda sanggup tgk dia dgn org lain. NDA SANGGUP :(((( Dia pun text dia sayang aku and suru terima dia balik. Dia nda kesah suda kalau aku kasi sakit hati dia lepas neh. Janji dia sayang aku. Masa tuh aku HAPPY sgt<3 kami couple balik. Tapi malam tuh </3 malam tuh la dia luah semuanya. And buat aku nangis. sedih laa. Dia just ckp sala aku jak. Sala dia mana? TEDA LANGSUNG ka? Dia mabuk malam tuh. Tau la kan kalau org mabuk neh. Semua pun yg terbuku di hati dia pun dia ckp. So, aku mampu diam and minta maaf. Even sakit. Aku try buang ego untuk neh relay. Byk kali suda aku mengalah. Start dr situ laa dia berubah. Dia banyak tuduh aku bukan2x. Dia tuduh aku ada bf lain la, curang la, oncall/ text dgn bf bru laaa. Malar mtcm tuh. Serious, nda aku tahan malar kena tuduh begitu. Aku try tahan tahan and tahan semua tuh. Hari2x kami gaduh :/ Nda perna miss laa kalau nda gaduh. Aku rindu bh mau sweets sema dia, cerita sema dia, meluah sema dia. Tapi dia? Ntah laa. Nda perna cuba paham apa yg aku mau. Mau ikut dia jak. Dia jak betul. Aku semua sala :/ Apa yg aku buat, aku yg aku ckp semua sala di mata dia. Dia semua betul. Aku turun kk kemarin pun dia nda suru. Gara2x teda dia seja --' Then tuduh lagi aaa aku mau jumpa bf lain. Paling aku nda suka kena tuduh benda yg aku buat. Jgn jak sampai keluar gila aku mau buat benda yg dituduh. Semalam sikit lagi aku mau minta break sema dia gara2x nda tahan malar kena tuduh. Tapi aku try sedaya upaya buang ego jauh2x, try mengalah. Try buat mtcm teda2x apa jadi. Tapi dia? Kasi angin aku ber. Kecewa aku hari neh. Sokay bh, bole atur lagi tuh. Tapi if aku tau jak dia dgn org lain, confirm2x bh dikasi tggl :) Tuh jak cara terbaik. Jgn sampai aku yg ada perasaan neh jadi org yg kejam teda perasaan langsung kay! HAHA! okay, thats all. Tapi yg pasti, AKU MMG BETUL2x SAYANG MOHAMAD SHUKRIE<3 sangat! Tapi rasa syg neh bole ilang sekelip mata if ada org lain yg curi hati aku. miahahaa. okay bye :D


Older Post | Newer Post

andddd welcomee



Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
.





This template was created by seriiHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.