//TAKE MY HEART Assalamualaikum.Haii, serii here :) Welcome to my blog :3 I love you so much SHUKRIE :/. I miss youu :/ I want a NEW LIFE and hope it's better than before.Shukrie is mine, and I hope its will be forever :') Hope we will be long lasting :D I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH :* I'm Yours :DD .
Syukur :) We back together :D
Wednesday 31 July 2013 @ 01:01 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :') Hai :)) See my title? Aww, kami balik mtcm dulu ;3 SANGAT HAPPY okay! Dia laa bh jugaa di hati. Nda sangka mau dekat 3 bulan aku try b'tahan dgn dia, akhirnya kami balik mtcm dulu. Nda sia2x aku b'tahan :) hehe. Bahagia sgt, and aku takut bahagia neh singgah kejap jak :/ sadlife kalau begitu. Story dia mtcm neh. Kan kami mmg couple, tapi scandal :/ So, ari selasa minggu lalu, dia bawa aku berbuka dgn family dia :3 Berbuka laa, then family dia semua buat aku ketawa. haha. Happy laa aku time tuh. Esk nya yg aku stress --' Kan aku p sch naik moto dgn dia, then ada mat piah sana. Dia tau aku asrama, jadi dia tanya2x aku. First2x dapat lg cover, second time nda dapat suda. Direct ahh dia buang aku dr asrama :( Sad berr. Maka baru berapa hari aku tggl asrama :( Melawan lg aku sema dia. Dia bawa2x lagi ahh pasal aku gaduh sema lily tuh. Nah, situ nda suda aku suka gaya orang tua botak tuh _|_ Bikin sakit hati. Binggung aku hari tuh. Dgn exam lagi, mtcm org buduh jak aku rasa :/ Petang tuh aku nda balik asrama. Tgg; ruma shukrie. Family dia bawa jalan p beli baju raya. Firstime ahh beli baju raya sema family boyfrengg aku :3 huhu. Kena beli lagi baju. Mama dia yg pilih :DD Asal shukrie try baju, aku yang kena tanya ahh (y) haha. Tapi mmg best laa dgn family durangg. Belum pernah ada family mtcm durangg :3 Semua pun sporting :) Yg aku paling bahagia, bila dia janji yg mau mtcm dulu. Mau SETIA sema aku :3 hmm, hope itu bukan sekadar janji :/ Aku mau kami mtcm dulu bh. Seriously, aku bahagia sgt bila kami balik skrg :)) Aku mau control dia supaya aku nda KEHILANGAN dia utk kali kedua :) maybe aku nda mampu jd yg terbaik tapi aku berusaha utk jaga neh relay selama yg boleh :D Aku nemau buat lagi kesilapan aku yg dulu.Nemau relay neh hancur mtcm dulu. Cukup laa hukuman yg aku hadapi selama 3 bulan jd scandal dia. Betul ckp ciput. Dia akan balik juga dgn aku if aku SABAR. Sabar laa kunci utama semua neh :3 hehe. B'syukur aku sema ALLAH bg aku peluang kedua utk tetap jaga dia. Hope kami b'kekalan :D Family dia pun okay sema aku. Tggl family aku lagi. Aku mau try bh neh kasi kenal dia sema family aku. Tapi aku takut nti nda kena restu :( Hm, tggu masa yg sesuai laaa. Aku nemau laa family dia jak tau pasal kami neh. Aku mau dua2x family tau :) Baru awesome. HAHA. Aku harap dia yg terakhir :D Penat suda aku kasi sakit hati org lain. Kalau aku couple sema org lain pun, belum tentu aku bole syg org tuh mtcm mana aku sayang dia<3 Sayang aku lebih dr sayang dia pada aku. Taapi now, aku nemau tunjuk sgt yg aku syg dia. Supaya dia nda tipu aku lagi. Aku nda suka kena tipu bh. Biar dia tau aku sayang dia jak. Aku mau dia jujur sema aku. Apa yg dia buat, dgn sepa. Aku HARUS tau :) penting tuh. Tapi kalau dia tipu, aku pun akan buat benda yg sama :) baru adil kan. Tapi nda laa lebih2x sampai bole hancurkan relay kami.
Dear shukrie? Aku hope kita bole sama2x jaga neh relay selama yg kita mampu :') Lama kay aku b'tahan and jd scandal kau. Lepas neh aku mau kita jadi REAL COUPLE. Mtcm dulu :) Penat aku tahan sakit hati selama 3 bulan neh. Aku tetap sabar :) Mula2x jak aku ckp nda mampu. Tapi rupanya aku mampu. Kalau aku nda mampu tahan sema kau, kita nda kan balik mtcm neh. Even kau byk sakit kan hati aku, byk buat salah sema aku, byk buat aku nangis, byk buat aku mtcm org bodoh. Aku tetap syg kau mtcm dulu. Aku tetap mau jaga kau. Aku tetap mau ada di masa depan kau. Tapi kepercayaan aku bg dulu nda sama mtcm skrg :/ Dulu kepercayaan aku sepenuhnya. Tapi now? berkurangan. Sbb perangai kau yg aku nilai selama 3 bulan neh. But sokay, kita tgk. Kau betul2x berubah ka juga. Kalau nda, sila TINGGAL kan aku. Aku nemau jd bodoh lagi sayang. Tired :/ Kita try kay darlingg. Aku tau kita bole. Masuk today 9 bulan 15 hari suda kita. Nda sangka aku bole b'tahan sema kau. See? betapa tingginya sayang aku sema kau. So, jgn sia2xkan PELUANG KEDUA yg aku bg neh kay :) Hope kau hargai peluang neh. Lepas neh, if aku ada buat sala, aku minta maaf kay :) Aku nemau kita gaduh lagi. Kalau dikira, ntah berapa ribu kali kita gaduh selama 9 bulan lebih neh. Nda lama lagi right kita 1 tahun? Bole suda neh kasi kala ex2x kau :3 huhu. Okay laa, sampai sini seja. ILYSM MOHAMAD SYUKRIE BIN SANDRIKI ;* ingat janji kau yang nda kan tgglkan aku utk kali kedua :D Hope we will be long lasting<3 kbye :'D


Older Post | Newer Post

andddd welcomee



Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
.





This template was created by seriiHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.